Hoofdstukken

Stadsdelen en dienstverlening

Dienstverlening

  • We verbeteren en moderniseren de dienstverlening met als sleutelbegrippen: toegankelijk, nabij, aanspreekbaar, integraal en meedenkend met de vraagsteller. We gebruiken duidelijke taal en passen onze dienstverlening aan op de behoeften: digitaal waar het kan, op maat waar het moet. We geven meer aandacht aan duidelijke, digitale en meertalige dienstverlening. En we doen de noodzakelijke investeringen om het gewenste serviceniveau te waarborgen van onze gemeentelijke kanalen (balie, telefoon, website);
  • We verbeteren de dienstverlening en ondersteuning aan bewonersorganisaties en repareren de samenwerking waar die stuk is gelopen;
  • Ook Haagse kinderen en jongeren praten mee: het is immers ook hun toekomst, waarover het gemeentebestuur in deze periode besluiten neemt;
  • We stellen een gemeentelijke contactpersoon aan voor levensbeschouwelijke organisaties en ondersteunen het initiatief voor een verzamelgebouw migrantenkerkgroeperingen;
  • We investeren in het beter toegankelijk maken van gemeentelijke locaties voor mensen met en zonder beperking.
Deze pagina is gebouwd op 10/12/2023 13:22:50 met de export van 10/12/2023 13:18:30